Kurumsal Altyapı Bakım Hizmeti
Hizmet Türü | Bakım |
---|
Altyapı Bakım Hizmetleri Nelerdir?
Sağlam bir sistem oluşturmak Network yapısının iyi olması gerekmektedir. Kablolama sistemi 5 yılda yenilenmelidir. Kablo olarak Cat 6 kullanılmalıdır. Kablolama yapılırken dışarıda kablo bırakılmamalıdır. Network sonlandırmaya dikkat edilmedir. Kablolar sonlandırma yapılırken Patch Panel üzerinde sonlandırılıp daha sonra Switch e bağlanmalıdır.Bu sistemlerin bir arada Kabin içinde bir sistem odasında bulunması gerekmektedir. Bu oda da soğutma sistemi olması gerekmektedir. Nasıl bir sisteme ihtiyacınız var? Alt yapınız nasıl ? Sizin için en iyi sistemi belirlemek için yerinizde görüşmeye gelebilir; uzman ekibimiz uygun sistem çalışması yaparak size sunmaktayız.
- UTP, FTP, S-FTP / CAT-6 ve CAT-7 gibi kablolama hizmetleri,
- Uluslar arası standartlara göre etiketle ve raporlama hizmetleri,
- CAT-6, CAT-7 priz ve Patch Panel sonlandırma işlemleri. Bu işlemler için yapılacak montaj ve test hizmetleri,
- Sistemi barındıran ve korunmasını sağlayan kabinetlerin temini, montajı ve gerekli olan düzenlemelerin yapılması. Ayrıca deprem güçlendirme çalışmalarının gerçekleştirilmesi,
- Modem, Switch, Router, Firewall gibi aktif network ekipmanlarının; temini, montajı, konfigürasyonu, test işlemlerinin gerçekleştirilmesi. Ayrıca ekipmanların kurulumunun tamamlanmasının ardından, teknik desteğin sağlanması,
- Single ve Multi Mode Fiber Optik kablolama ve altyapı hizmetlerinin sağlanması,
- Kabloların dağınık durmasını engelleyen ve güvende tutan kanal ve tava gibi elemanların yapılandırılması hizmeti ve
- Sistemin aksamadan çalışmasını sağlayan kesintisiz güç kaynağının temin edilmesi ve montaj hizmetlerinin sağlanması.
Sistem Altyapı Desteği
- Ağ Altyapısı: İşletmeler için ağın kurulumu, bakımı ve yönetimi. Bu, kablolu veya kablosuz ağlar, yönlendiriciler, anahtarlar ve güvenlik duvarları gibi unsurları içerir.
- Sunucu Yönetimi: Sunucuların kurulumu, yapılandırılması ve bakımı. Bu, donanım ve yazılımın yanı sıra sanallaştırma teknolojilerini de içerebilir.
- Bulut Bilişim Hizmetleri: Şirketlerin bulut tabanlı servislerle entegrasyonunu sağlamak, bulut bilişim sağlayıcıları aracılığıyla altyapı hizmetlerini kullanmak.
- Güvenlik Çözümleri: Altyapıyı korumak için güvenlik duvarları, anti virüs yazılımları, güvenlik yedekleme ve kurtarma sistemleri gibi çözümlerle altyapının korunması.
- Yedekleme ve Kurtarma: Veri kaybını önlemek için düzenli yedekleme süreçleri oluşturmak ve acil durumlarda veri kurtarma stratejileri uygulamak.
- Performans İyileştirmesi: Mevcut sistem altyapısının performansını izlemek, değerlendirmek ve geliştirmek için çözümler üretmek.
Son Kullanıcı Destek Hizmetleri
Son Kullanıcı Destek Hizmetleri, teknik destek, uzaktan yardım ve danışmanlık gibi alanlarda kullanıcı odaklı bir hizmet sunar. Hızlı yanıt süreleri ve sürekli gelişim prensipleriyle, kullanıcıların karşılaştığı sorunlara etkili çözümler sağlamayı hedefler.
Yazılım Ve Uygulama Desteği
Kullanıcıların kullandıkları yazılım ve uygulamalarda yaşadıkları sorunları çözüyor, güncellemeleri yönetiyoruz.
Teknik Destek Ve Sorun Giderme
Kullanıcılarınızın karşılaştığı her türlü teknik sorunu çözüyoruz. Hızlı yanıt süreleri ve etkili çözümlerle verimliliği artırıyoruz.
Uzaktan Yardım Ve Danışmanlık
Uzaktan erişim teknolojileriyle hızlı çözümler sunuyor, kullanıcılarınıza anında destek sağlıyoruz.