Uzman olduğumuz alanlarda sertifikalı, tecrübeli ve iş disiplinine sahip profesyonel insan kaynağı ile uçtan uca BT operasyonlarınıza katma değerli hizmetleri ile destek vermektedir.
Uzman olduğumuz alanlarda sertifikalı, tecrübeli ve iş disiplinine sahip profesyonel insan kaynağı ile uçtan uca BT operasyonlarınıza katma değerli hizmetleri ile destek vermektedir.
Profesyonel Destek Anlaşmaları, günümüzün rekabetçi ortamında ana faaliyet konularına odaklanma ihtiyacı içinde bulunan şirketlere; ana faaliyet konuları dışında kalan, sınırlı uzmanlığa sahip oldukları, yeterli yatırım yapamadıkları veya etkin bir şekilde idare edemedikleri konuları verimli şekilde yönetme imkanı sağlamaktadır. İhtiyaç ve beklentiler çerçevesinde belirlenen doğru bir dış kaynak kullanımı yaklaşımı, kaliteli bir hizmet sağlayıcı ile işbirliği halinde kurumlara stratejik konulara odaklanma imkanı sunmaktadır. Marta Teknoloji; şirketlerin verimliliğini büyük ölçekte arttırıp, ileriye dönük bütçeleme ve yönetim giderlerinde, maliyet avantajı ve esnek bir yapı sağlar.
Gerek firmamız bünyesinde gerekse müşterilerimize ait lokasyonlar içerisinde servis vermekte olan sistemler sahip olduğumuz yazılımlar ile kesintisiz olarak operatörlerimizce izlenmektedir. Herhangi bir sorun veya hata durumunda operatörlerimiz durumu müşterimize ileterek gerekli müdahaleyi yapabilmektedir.
Müşterilerimize ait sistemlerin düzenli bakım ve güncellemelerini içeren hizmetimizdir.
Web/Mail/DNS veya benzeri network servislerinin yanı sıra Linux veya Windows tabanlı işletim sistemleri düzenli olarak kontrol altında tutularak gerek güvenlik gerekse teknolojik gelişime göre sürekli olarak güncel tutulmaktadır. Bakım anlaşmalarımız doğrultusunda çıkabilecek sorunlara müdahale edilerek müşterilerimizin oluşan sorunlarda minimum zarar görmesi hedeflenmektedir.
Firmanızdaki işleyişi hızlandırmak ve sisteminizin kontrolünü kaybetmemek için bırakın biz sizin için Serverlerınızı güvenceye alalım. Uygulamaların üzerinde çalıştığı sistemlerde, kurulumunun doğru yapılması, yamaların zamanında uygulanması, sistemlerin etkin kullanımı için gereklidir. Planlı bakım hem güvenlik, hem de performans açısından, sistemlerin verimliğini arttır. Sertifikalı uzman personelimiz ile sunduğumuz tüm yazılım bakım ve destek hizmetlerini, çağrı başına, sunucu başına veya ürün başına, uzaktan veya yerinde destekle ihtiyaçlarınıza göre modellenebilir.
Sistemler üzerine gerekli yönetim yazılımları yüklenerek mevcut ağ üzerinden uzaktan işletim desteği veriyoruz. Hizmet kapsamında, sunucular üzerinde gereken rutin işlemler gerçekleştiriyor, ilgili tüm istatistikler ve oluşan hatalar düzenli olarak gözlemleniyor. Aksaklıklar proaktif bir şekilde önceden tespit edilerek çözümleniyor. Sunucuların uzaktan izlenmesi ve yönetilmesi için güvenli bir Ağ (VPN) altyapısı oluşturuyoruz. Sistem işletimi ile Firmamız, işletim desteği verilen sistemlerin tüm sorumluluğunu üzerine alıyor, sizin işinize odaklanmanızı sağlıyor.
Sunduğumuz bakım hizmetleri, kurumların ana faaliyet konularına daha çok odaklanmalarına ve kurumun sürekliliği/geleceği için son derece önemli olan bilgi işlem altyapıları için kendi bünyelerinde barındırmaları ve yönetmeleri mümkün olmayan bir yetkinliğe sahip olmalarına olanak tanımaktadır. Birçok kuruma hizmet vererek uzmanlaşan kadromuz, deneyimlerini bir havuzda toplayarak, tek bir kişinin tek bir kurumda ulaşabileceğinin çok ötesinde bir bilgi birikimini sizlere sunmaktadır.
Yedekleme için Nas (Yedekleme Ünitesi) cihazıda sisteme dahil edilmelidir. Bu yedekleme cihazı üzerinde açılan alanlar üzerinde her bir kullanıcıya özel yer açılarak bilgilerin buraya yedeklenmesi sağlanır. Bu alanları kullanıcı ve istenilen kişiler dışında kimse görememektedir. Ortak bir alan açılarak tüm kullanıcıların dosya paylaşımı bu cihazlar üzerinde daha sağlıklı ve hızlı bir şekilde yapılmaktadır.
Güvenlik Duvarı sizi hem dış tehditlerden korumak hem iç iş verimini arttırmak için tasarlanmış Server kadar gerekli bir cihazdır. Dışarıdan gelen tehditleri özel yazılımları sayesinde sisteminize zarar vermeden kontrol altına alıp güvenli bir ortam sağlamaktadır. İnternet akışını kontrol altına alıp daha hızlı bir internet kullanmanızı sağlar. Bir çok firmanın sorunu olarak gördüğü personelin iş dışında internet üzerinde gereksiz vakit geçirmesidir. Facebook ,Youtube, Twitter vb. sitelerde iş yapmaktan çok vakitlerini gereksiz olarak harcamaktalardır. Bu cihaz sayesinde bu tür siteleri yasaklayabilirsiniz.
Tanımlı standart Servis Seviyelerimiz ile Bakım ve Destek hizmeti alacağınız işin kritiklik durumuna göre uygun servis seviyesini seçebilirsiniz.
Bunların dışında bir servis destek anlaşması ihtiyacınız varsa veya mevcut kriterler size uymuyorsa, dinamik olarak kendi SLA anlaşma seviyenizi belirleyebilirsiniz. Bu servis seviyeleri standart seviyeler olup müşteri bazında iş sürecine, sistem sayısına, görev kritik uygulama desteği gibi değişkenlere bağlı olarak farklı servis seviyeleri tanımlanabilir.
SEVİYE 1
SEVİYE 2
SEVİYE 3
SEVİYE 4
Destek ve Bakım Anlaşmaları için Lütfen iletişime geçiniz.